Fraza do cytowania: Podwińska M., Szczeszek K., Wilczak M. E-learning i blended learning w opinii studentów uczelni medycznej. Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. 2016;2(47):135–141. W edukacji akademickiej powszechnie stosowane są nowoczesne techniki dydaktyczne. Komputer i Internet mogą stanowić w procesie nauczania–uczenia się zarówno źródło wiedzy, jak i sposób na jej przekazywanie. Wiele uczelni wdraża do swoich programów kursy przedmiotowe, które są prowadzone w całości albo – zwykle – w jakiejś części poprzez sieć internetową. Celem tej pracy jest analiza wyników badań na temat znaczenia nowoczesnych form nauczania takich jak e-learning i blended learning w edukacji studentów uczelni medycznej. Wnioski zostały sformułowane na podstawie analizy opinii studentów Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu (UMP). W badaniach wzięło udział 92 studentów z pięciu kierunków studiów realizowanych w UMP.
Słowa kluczowe: e-learning, blended learning, kształcenie medyczne, szkolnictwo wyższe.
|
|